* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

مصطفی برزی / اقدام انقلابی و بصیرانه خبرگان در رای دادن دو برابری به آیت الله یزدی نقشه های زیادی را بر باد داد و سهم رادیو فردا از این واقعه، فحاشی به حضرت آیت الله است که در انتخاباتی مردم سالارانه توسط خبرگانی که توسط رای مردم انتخاب شده اند، موفق به جلب اعتماد اکثریت شد و این درحالی است که مدام از رقیب آیت الله یزدی یعنی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدح و ستایش می کند.

http://www.dana.ir/News/262586.html

این رادیوی وابسته به سازمان سیا آمریکا که برای خود برنامه ها و آرزوهایی داشت و شاید تیتر دیگری برای این انتخابات آماده کرده بود!، عصبانیت خود را از این انتخاب نتوانست مخفی نگه دارد و در موضع گیری بسیار علنی نوشت: "پس از به قدرت رسیدن محمد خاتمی در دوم خرداد ۷۶، روابط قوه قضائیه (به ریاست آیت الله یزدی) و دولت ایران در مواردی دچار چالش‌هایی شد، از جمله دستگیری غلامحسین کرباسچی، شهردار اسبق تهران در سال ۷۷ که اعتراض دولت ایران را سبب شد. آیت‌الله محمد یزدی همچنین از زمان به قدرت رسیدن حسن روحانی، چندین بار از عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف انتقاد کرده است. از جمله وی به عنوان رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تیرماه سال جاری گفته بود که چند تذکر محرمانه و فوق محرمانه به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، داده شده است. وی همچنین در خردادماه در یک برنامه تلویزیونی از گفت‌وگوی تند خود با علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهوری ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، خبر داده بود."

این رادیو که به نظر می رسد برای فکر و مواضع اصلاح طلبان برنامه ریزی هایی کرده بود در ادامه می نویسد: "محمد یزدی همچنین در هفته‌های گذشته با حمله به عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی، از علی جنتی، وزیر ارشاد ایران، خواسته است به معاونت هنری این وزارتخانه تذکر دهد که موسیقی در اسلام حرام است."

به نظر می رسد رایو فردا با این اظهارات می خواهد موافقان مثلا معتدل روحانی را علیه وی بسیج کند و سپس مواضع مخالفان با ولایت را مشخص می کند و می نویسد: "آقای یزدی در سالیان گذشته همچنین به شدت از مواضع آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، دفاع کرده است. وی در تیرماه سال ۹۰ نیز گفته بود که "ولی فقیه از سوی امام زمان معین شده و دستورات او را هم معین کرده‌اند و فرموده‌اند که گوش به حرف ولی من دهید".

این رادیو سپس مریدان رفسنجانی را برمی انگیزد و می نویسد: " محمد یزدی همچنین در سالیان گذشته بارها از مواضع اکبر هاشمی رفسنجانی انتقاد کرده است. از جمله وی در سال ۸۸ با اشاره به آخرین خطبه‌های نماز جمعه اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: «آقای هاشمی نماز جمعه که می‌خواند با گفتن این که در انتخابات تردید است همه چیز را خراب می‌کند".

رادیو فردا سپس جمله ای عجیب نوشته که یکجا حیثیت روزنامه آفتاب یزد و هاشمی را به لحاظ تشخیص سیاسی به باد داد و همچنین اثبات نمود که منابع خبری رادیو فردا چقدر حقایق را وارونه جلوه می دهند.

به نوشته سایت این رادیوی آمریکایی، "روزنامه آفتاب یزد در شماره روز شنبه، ۱۶ اسفند ماه، خود از نامه "تعداد قابل توجهی" از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به آقای هاشمی‌ رفسنجانی برای پذیرش ریاست این مجلس خبر داده بود. آقای هاشمی در مصاحبه خود با روزنامه شرق گفت که امضاکنندگان این نامه می‌گویند که اکثریت مجلس خبرگان هستند."

این درحالی است که هاشمی نصف تعداد آرای آیت الله یزدی را کسب نمود!

 

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی