* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

گاهی اوقات انسان از خداوند چیزهایی را درخواست می‌کند و فکر می‌کند اجابت آن به نفع او می باشد، حال آن که در واقع ضرر اوست. این حرف، اشاره به آیه 216 سوره بقره دارد که می‌فرماید: چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید حال آنکه خیر شما در آن است و یا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه شر شما در آن است و خدا می‌داند و شما نمی‌دانید.

 

 

 

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

ر مثل رزمنده


غ مثل غیرت


ش مثل شیمیایی


ج مثل جانباز


بی خیال مثل مسئولان!

 

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

در ساده ترین تعریف برای واژه "مدیریت"، آن را تلاشی در راستای هدایت یک مجموعه شغلی می دانیم و شاید "فرماندهی" اولین انتظار ما از یک مدیر باشد.

در تعاریف رسمی و حرفه ای نیز "مدیریت" فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می‌گیرد.

با توجه به مفاهیم مطرح شده ناچاریم که "مدیریت"  را قابلیتی تخصصی، دشوار و البته حساس بدانیم. بی شک برخورد با نیروی کار تحت عنوان کارمند و تلاش برای هدایت آنها در مسیر موفقیت شغلی، مخاطرات بسیاری را با خود همراه دارد. مدیران همواره در جریان مسائلی هستند که کارمندان کمتر از آنها مطلع می شوند و این فشاری نامحسوس است که پیوسته متوجه مقام مدیریت است. آگاهی کامل از استرس های بازار، موجودی حساب شرکت، بدهی ها، وضعیت پروژه ها و... بار سنگینی را بر دوش یک مدیر قرار می دهد و در این مساله هیچ جای شکی وجود ندارد.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوتی که چندین بار شایعه مرگش طی ماه‌های اخیر توسط برخی افراد در فضای مجازی دست به دست می‌گشت و تکذیب می‌شد، تا حدی که انتشار کذب این خبر توسط فرزند و همسرش از طریق پلیس فتا  پیگیری می‌شد این روزها از طریق فرزند خودش تایید شد.

حوالی ساعت 9 شب سیزدهم فروردین 98 بازیگری که بیش از شش دهه در قاب تلویزیون، بر رده سینما و صحنه تئاتر خوش درخشید، در آستانه 85 سالگی از صحنه زندگی خداحافظی کرد و این چنین شد صحت در گذشت استاد مسلم بازیگری جمشید مشایخی که به کمال‌الملک سینمای ایران معروف است بر همگان آشکار شد.

کمال‌الملک سینمای ایران، یکی از بزرگان و بزرگ‌منشان عرصه بازیگری، رضا خوشنویس هزاردستان که با ایفای نقش در 90  فیلم سینمایی و حدود 50 مجموعه تلویزیونی نقشی خوش در ذهن‌ها به یادگار گذاشت.

«خاک پای مردم هستم» تیکه‌کلام این بازیگر بود. او چهره ماندگار و دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود. دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در «کمال‌الملک» و «گل‌های داوودی» بر شانه‌های خود داشت  و با کارگردان‌های برجسته‌ای همچون علی حاتمی کار کرد.

بعد از داوود رشیدی و عزت‌الله انتظامی، سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از مهم‌ترین نمادهای بخش بازیگریش را از دست داد. با درگذشت مشایخی یک نام دیگر از جمع پنج چهره معروف به اعتبار نقش‌آفرینی‌های سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان کم شد. وی در گذر از شش دهه حضور در آثار مختلف وارد خاطره جمعی لایه‌های مختلف جامعه ایران شده بود.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi