* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

شبکه های خبری بیگانه طی روزهای اخیر در گزارش های خود در حالی به طرح خبری در خصوص احتمال برگزاری رزمایشی موشکی توسط جمهوری اسلامی ایران پرداختند که نگرانی و وحشت این رسانه نما و اربابانش را می توان در نحوه انتشار این خبر احساس نمود

www.dana.ir/News/394038.html

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

اگرچه در توافق امتیازات بسیاری داده شد که خیلی از آنها را به بهانه طبقه بندی بودن به ملت ایران نمی گویند و اگرچه رییس جمهور هم ابتدا با وعده برد برد به پای میز مذاکره رفت اما بعد از ۲ گل خورده، و سه گلِ زده صحبت کرد در حالیکه این نتیجه قطعاً برد-برد نیست، اما باز هم حریف بر سرپیمان خویش نیست.

رادیو فردا به نقل از آمریکایی ها دلایلی برای نقض توافق عنوان می نماید که فقط باید به حال اعتماد کننده گان به آمریکا گریست.

به گزارش این رادیو، "سامانتا پاور، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، روز جمعه ۱۶ مردادماه گفت که واشینگتن در حال بررسی گزارش‌ها در خصوص سفر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، به روسیه به رغم تحریم‌های سازمان ملل است. به گزارش آسوشیتدپرس، سامانتا پاور اظهار داشت: تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد همه کشورهای جهان را ملزم می‌کند که به قاسم سلیمانی اجازه سفر به کشورشان را ندهند.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

"معصومه علی نژاد قمی" معروف به "مسیح علی‌نژاد" خبرنگار فراری پناهبرده به کشورهای غربی، پس از آنکه در پروژه مبارزه با حجاب اسلامی و حیازدایی از زنان ایرانی، از طریق ایجاد کمپین فیسبوکی «آزادی یواشکی زنان در ایران» ناموفق بود، اکنون از طریق روشی جدید به‌دنبال پیگیری وظایف خود است.

این خبرنگار ضدانقلاب 39 ساله در اردیبهشت 93، کمپین ضدفرهنگی و ضددینی فیسبوکی به نام "آزادی یواشکی زنان در ایران" را با هدف ترویج بی‌بندوباری و بی‌حیای در بین زنان و دختران ایرانی تشکیل داد و با آنکه این کمپین تحت حمایت‌های مالی و معنوی نهادهای وابسته به کشورهای غربی و استعماری فعالیت می‌کرد و از تبلیغات گسترده رسانه‌های دیداری و شنیداری و مکتوب غربی بهره می‌برد، اما نتوانست آنطور که باید، به اهداف خود برسد و حتی کمک‌ های دلاری ربع پهلوی، آخرین بازمانده خاندان مفسد پهلوی و موسسات صهیونیستی به‌ظاهر حقوق‌بشری نیز نتوانست مانع از شکست پروژه حیازداریی با مدیریت علی‌نژاد شود.

وی که اهل بابل است و در انگلستان ساکن بود؛ پس از شکست کمپین "آزادی یواشکی زنان در ایران" و با دعوت مسئولان تلویزیون "صدای آمریکا" (V.O.A) به آمریکا سفر کرد و برنامه جدیدی به نام "تبلت" را در این شبکه تلویزیونی تولید می‌کند که با شیوه و ابزاری جدید به دنبال همان اهداف کمپین "آزادی یواشکی زنان در ایران" است.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

استوانه کوروش یا منشور حقوق بشر کوروش لوحی از گل پخته است که در سال ۵۳۸ پیش از میلاد به فرمان کوروش هخامنشی پادشاه و بنیانگذار شاهنشاهی هخامنشی نگاشته شده‌ است.

ولی من موندم مگه تو این استوانه چقدر حرف هست که روزی صد تا پیامک میاد و آخرش هم نوشته: کوروش کبیر!

خوبه یه منشور بوده و اینقدر پیامک کورشی درست شده ازش، اگه کوروش ده تا منشور داشت دیگه فکر کنم هر ساعت دو بار باید Inbox گوشی را خالی میکردم!!

فکر کنم کوروش یه حرفایی زده که خودش هم یادش نیست!

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

رسانه صهیونیستی – آمریکایی رادیو فردا با انتشار یکی دیگر از گزارشات خود در خصوص پیامدهای توافق هسته ای صورت گرفته میان جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵، تلاش نمود تا رژیم اشغالگر صهیونیستی را از انزوایی که در اثر این توافق دچارش شده است، خارج کرده و در نتایج این توافق سهیم سازد.


http://www.dana.ir/News/372248.html

مصطفی برزی / Mostafa Barzi