* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

آنقدر از خاور میانه، منطقه، کشورهای مسلمان، گرفتاری هایشان و حوادث آبستن در این چارچوبه معماگونه نوشتند و گفتند که دیگر حتی کشتار ۱۷۰۰ نفری در اسپایکر عراق، سر بریدن های بیشمار در سوریه، خودانفجاری های تهوع آور در باقی بلاد مسلمین و حتی جان باختن چند ده نفری در یک تصادف جاده ای در مملکت خودمان هم به امری عادی و روزانه و غیرقابل تعمق بدل گشته است.

همه این حوادث و رویدادها را یا به ناف اسلامی انحرافی، زاییده التقاط و‌ تحجر عده ای متعصب خشک مغز می بندیم و یا از سر عقب ماندگی فرهنگی و‌ اقتصادی از غربی ها می دانیم.

همدردی با مردم جنگ زده دو کشور همسایه، هم دین، هم کیش و هم پیمان را همانقدر درنظرمان چندش آور کرده اند که شمع روشن نمودن برای مقتولین توهین کننده به ساحت رسول خدا (ص) در شارل ابدوی پاریس را یک افتخار و‌نشانه رشد و ترقی فرهنگی و انسانی می دانند.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

چند سال پیش، جمله ای به نقل از "شمعون پرز" رئیس جمهور فعلی اسراییل در رسانه ها منتشر شد به این مضمون: "خاورمیانه، روی انگشت اشاره قاسم سلیمانی می چرخد."

هنوز تکذیبی از سوی این دایناسورِ صهیونیست درباره این جمله انجام نگرفته است، طرفه این که اگر چنین توصیفی از سوی چنان شخصی درباره علمدار سپاه قدس ساختگی هم باشد، طی چند سال گذشته جملاتی از این قبیل، به قدری از سوی چهره های حقیقی و حقوقی غربی و متخاصم با اسلام اظهار شده است که نوبت به آن جمله‌ی کذایی نمی رسد.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

تردیدی در خبط و خطا بودن آن برنامه کذایی احمقانه در تلویزیون نیست. هیچ‌ کس شک و شبهه‌ای در لزوم مجازات قاطعانه و توبیخ سنگین و عبرت‌آموز عوامل دخیل در تولید آن آیتم به اصطلاح طنز اما تلخ ندارد! احدی موافق آن توهین غم‌بار نیست! همه از رئیس و معاونان صدا و سیما گرفته تا سایرین این اهانت را محکوم کرده‌اند و بازهم محکوم می‌کنند!

با این حال، اعتراض حق توست. تو حق داری معترض و غضبناک و عصبانی باشی اما مراقب باش! اجازه نده عده‌ای سوءاستفاده‌چی و فرصت‌طلب از احساسات پاک تو در راستای مقاصد پلید خود بهره کثیف ببرند!

آن کسی که در لابلای اعتراض تو علیه توهین به یک قوم غیور ایرانی، خود شعارهای نژادپرستانه علیه سایر اقوام ایرانی سر می‌دهد و مثلاً "مرگ بر فارس" می‌گوید، طرفدار و هوادار تُرک‌ها نیست! نتیجه کار او جنگ قومیتی است!

آن کسی که می‌خواهد اعتراض آرام تو را به سمت خشونت و اغتشاش و درگیری با مأموران تأمین امنیت جامعه سوق دهد، خیرخواه تو نیست!

آن کسی که در اثنای اعتراض تو به پخش یک برنامه توهین‌آمیز در صدا و سیما، شعارهایی با ادبیات منافقین علیه نظام و نهادهای نظام یا به قول آنها "رژیم" سر می‌دهد، دلسوز قوم تُرک نیست!

 

برادر آذری‌زبان! اعتراض حق توست اما بیدار و هوشیار باش!

 

 

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

http://fararu.com/files/fa/news/1392/11/1/104432_602.jpg

ازدحام بازار و هیجان خرید و فروش هرگز از رنجهای آنها کم نخواهد کرد. چرخی برای چرخاندن زندگی شرافتمندانه و دست هایی که بار سال های تنگدستی و فقر را در دالان های بازار می کشند و کمری که روز به روز خم تر میشود تا لقمه نان حلالی شود بر سر سفره های این مردمان سخت کوش.

 

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

رسم آمریکا همین است

مقاومت که نکنی، خفه ات می کنند

چه در خیابان های نیویورک ، چه در مذاکرات وین!

 

 

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

اینجا دیوار بزرگ چین است، موقع اذان است و نماز را بر همه چیز واجب تر می داند.  حالا برید همش بگید "آزادی یواشکی" تا ببینیم کجارو می خواهید بگیرید.

 دین اسلام اینقدر زیبا و پرمعناست که هیچکسی نمیتونه اون رو هدف قرار بده.

 شما کسانی که با ترویج بدحجابی و کشف حجاب دلتون به چهارتا لایک صفحه های مختلف خوش هستش (آن هم یواشکی)،  بزار خوش باشه.  ما هم دلمون به امام زمان (عج) خوشه.

 حالا هر چقدر زور دارید بزنید ببینیم به کجا میرسید. والسلام.

 اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

مصطفی برزی / Mostafa Barzi