* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

همیشه انتخابات نماد تعیین سرنوشت مردم بوده و هست و با توجه به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که فرمودند میزان رای ملت است، جمهوری اسلامی هم طی چهار دهه اخیر نتایج همه انتخاباتی که مردم در آن شرکت می‌کردند را پذیرفته است و طی 45 سال اخیر گرایش‌های متفاوت سیاسی سکان ریاست‌جمهوری را به دست گرفتند و به مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا راه یافتند که این خود نشان دهنده سلامت و امنیت در انتخابات جمهوری اسلامی ایران است.

دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 11 اسفند 1402 و با حضور حدود 25 میلیون نفر برگزار شد، انتخاباتی که قطعا مثل همیشه پیروز آن خود مردم بصیر و همیشه در صحنه بودند و با اینکه همچنان با مشکلات اقتصادی و معیشتی و مشکلات خارجی مثل تحریم و بمباران‌های تبلیغاتی منفی رسانه‌های بیگانه دست و پنجه نرم می‌کنند، در صحنه حضور دارند و کسانی که توهم براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارند، ناامید کردند.

قطعا حضور مردم در صحنه، همیشه برنامه‌های شوم دشمن را به هم ریخته و می‌ریزد و حضور مردم در پای صندوق رای 11 اسفند هم این بار برنامه جنگ ترکیبی دشمنان قسم خورده را به بن‌بست کشاند، چرا که دشمن به دنبال نشان دادن بی‌تفاوتی مردم به نظام و کشورشان بود اما حضور و مشارکت مردم در انتخابات به معنای ناکام ماندن دشمن در جنگ ترکیبی است، دشمن قسم خورده‌ای که ماه‌هاست با ترفندها و روش‌ها و به‌کارگیری رسانه‌های مختلف درصدد بود تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد.

البته طی 45 سال اخیر وطن‌فروشان و دشمنان نظام و مردم ایران بارها و بارها طعم شکست را چشیده‌اند و سیلی‌های مختلفی را از ملت شریف ایران خورده‌اند. طبیعتا حضور مردم در همه صحنه‌ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات بار مسئولیت قوای سه گانه کشور سنگین‌تر از قبل در ارائه خدمت به این ملت کرده است.

تذکر این نکته واجب است که بدانیم جمعیت زیادی هم در انتخابات شرکت نکردند و که اینها نه ضدانقلاب هستند و نه ضد ایران و نه ضد مردم ایران، بلکه اعتراضات و گله‌هایی به برخی سوءمدیریت، بی تدبیری و ناکارآمدی مسئولین دارند که به حق است و نباید به این قشر بی‌توجه و بی‌تفاوت بود و نباید با این موضوع که انتخابات آزاد است و هر کسی نخواست می‌تواند رای ندهد قضیه را به فراموشی سپرد. قطعا مردم وفادار و صبوری هم که پای صندوق رای آمدند و در انتخابات شرکت کردند گله‌ها و اعتراضات به حقی دارند.

25 میلیون نفر در انتخابات 11 اسفند شرکت کردند ولی باید بدانیم که 36 میلیون نفر هم شرکت نکردند! که باید این موضوع پیگیری و واکاوی شد و علت شرکت نکردن این افراد بررسی شود و جزو برنامه‌های راهبردی نظام باشد. این نکته از آن جهت مهم است که برای انتخابات مجلس یازدهم که سال 1398 برگزار شد، میزان مشارکت برای اولین بار به زیر 50 درصد رسید و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال 1400 نیز این مشارکت زیر 50 درصدی ادامه یافت و اکنون در سال 1402، بار دیگر شاهد مشارکت زیر 50 درصدی در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم. در واقع باید گفت که در همه انتخابات چهار سال اخیر که همه نوع انتخاباتی هم برگزار شده، بیش از 50 درصد مردم و حتی نزدیک به 60 درصدشان در انتخابات شرکت نکرده‌اند.

بدون تعارف باید گفت که موضوعات اقتصادی و معیشتی در اولویت باید باشد و موضوعات مهمی چون ازدواج؛ اشتغال، معیشت و… پیش روی مردم است که از حل نشدن آنها گله‌مندند و شاد بودن از اینکه 25 میلیون نفر پای صندوق آمدند نباید باعث نادیده گرفتن آن 36 میلیون نفر باشد که همه رای دهندگان و کسانی که رای ندادند، مالکان مشاع ملک ایران هستند. نادیده گرفتن میلیون ها ایرانی که یا رای ندادند یا رای سفید به صندوق‌ها انداختند یک خطای بزرگ استراتژیک است و شنیدن صدای این افراد لازمه بقای حاکمیت است.

به همه کسانی که به مجلس دوازدهم راه یافتند، ضمن تبریک به آنها باید بگوییم که با مردم عهدی ببندید و با یک خدمت انقلابی و شناخت مشکلات و راهکار برای حل آنها، نشان دهید که در عمل قدرشناس رای مردم صبور و قدرشناس و فداکار ایران هستید.

سید مصطفی میرزاباقری برزی

 

 

https://namayandegraph.com/news/4098

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی