* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

حاج قاسم صف دوم نماز جماعت ابوبکر بغدادی.!!

پیام حاج قاسم روی میز اوباما!!

حاج قاسم اینجا!

حاج قاسم اونجا!

ما از او حمایت می کنیم به خاطر زحماتی که در جبهه نبرد حق علیه باطل می کشد، ما او را حزب اللهی می دانیم، او را خودی می دانیم، اما از آنچه که هست بیشتر نشانش نمی دهیم و برایش داستان جعل نمی کنیم. تمام زحمات بچه بسیجی های سپاه قدس را به پای او نمینویسیم که اگر نوشتیم، آن دنیا مدیون خون شهدای سپاه قدس هستیم، شهدایی که در مظلومیت سر بریده شده و در آتش داعش سوختند، شهدایی که به دلایل امنیتی و ثبات آرامش کشور حتی اسمشان را هم نمی دانید!! شهدایی که گمنام زیر چکمه های داعش له شدند. ابوحامدهایی که برونسی منش بوده اند و تنها به دلیل افغانی بودن بایکوت رسانه ای شده اند!

سردار سلیمانی برای ما در جایگاه فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محترم و قابل ستایش است. این قابل ستایش بودن دلیل خوبی برای ساخت افسانه از او نمی شود. او زحمت می کشد و جهاد می کند، اما باز هم دلیلی بر افسانه ساختن و داستان پردازی از او نمی شود. این داستان ها دشمن را آن سوی مرزها به خنده وا می دارد.

وقتی که با طلبه های اهل سنت و وهابیت در برخی از این کشورهای عربی به بحث می نشینیم، زجرآورترین مسئله در حین بحث، یادآوری خزعبلات ساختگی در خصوص ایشان، وهابیت، داعش و مسایل دیگر بود که اصلا جای دفاع برای آدم نمی گذاشت و  آنجا بود که فکر می کردم که آخر چرا ؟!!

ضمن اینکه حمایت از ایشان منجر به بستن دهانمان و عدم انتقاد به عملکرد ایشان نخواهد شد. حمایت از هرکسی به معنای حمایت تمام و کمال و عصمت فرد در نظر ما نیست، قطعا هرکسی خوبی ها و بدی هایی دارد که باید از خوبی ها تعریف و از بدی ها انتقاد کرد. 

ما از سردار قاسم سلیمانی حمایت خواهیم کرد اما عاقلانه، و  انشاالله خداوند ایشان و باقی سربازان اسلام را از شر شیاطین حفظ بفرماید.

از خرداد دو سال پیش که طوفان تکفیری سرزمین عراق و سوریه رو درنوردید و با همت شیعیان و حمایت مرجعیت بزرگوار این طوفان هم اثرش در حال دفع شدن است، یک چیزی را که نمی شود تا ابد الدهر نادیده گرفت نقش سردار خط شکن اسلام حاج قاسم سلیمانی و دلاوران سپاه قدس در شکست نقشه تروریست های تکفیری در عراق و سوریه است.

نکته ای که امروزه به شدت آزار دهنده شده اینکه عده ای با تفکراتی انقلابی و لکن با جو زدگی تمام شروع به گفتن داستان های خیالی از شخصیت سردار قاسم سلیمانی و نیروهای تحت امرش منتشر می کنند که در وهله اول بسیار شگفت انگیز و شاید هم با اشک شوق ما همراه باشد اما ته و توی ماجرا را که در میاوردید چیزی جز افکار چند جوان جو زده نیست.

دوستان و همرزمان!
لطفا شخصیت
سردار سلیمانی را همانگونه که هست به مردم معرفی کنید. حاج قاسم شخصیت بزرگی است و نیازی به خیال پردازی برای اثبات بزرگواریش ندارد.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی