* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

❌عکس شاه را بر روی پروفایل دارند،از قانون چند همسری و زنبارگی در اسلام انتقاد میکنند!

✔️بماند که رضا شاهِ پدر ۴ همسر و محمد رضا شاهِ پسر خود ۳ همسر داشته!

 

❌ عکس محمد رضا شاه را بر روی پروفایل دارند،از عرب زدگی ما ایرانیان صحبت میکنند!

✔️بماند که اولین همسر محمدرضا شاه " فوزیه ابن ملک فواد" خود دختر زیبای یکی از سران عرب بود!

 

❌ عکس شاه را بر روی پروفایل دارند،حج رفتن و طواف ما را بت پرستی و عرب پرستی مینامند!

✔️بماند که شاه خود اهل حج و طواف بود و از دلاوری اعراب وهابی عربستان در خاطراتش نگارش داشته

 

❌ عکس محمدرضا شاه را بر روی پروفایل دارند،ایرانیان را به نهادن نام های عربی محکوم میکنند!

✔️بماند که کل خاندان پهلوی از رضا شاه تا شاهزاده رضا "فرزند محمدرضا" نام رضا و محمد را با خود داشتند

 

❌ عکس محمدرضا شاه را بر روی پروفایل دارند،از خرج های به قول خودشان بیهوده در مراسم عاشورای حسینی که از جیب مردم است انتقاد میکنند!

✔️بماند که هزینه جشن های ۲۵۰۰ ساله آن موقع ۳۰۰ ملیون تومان به پول وقت از هزینه خزانه مردم بود‌

 

❌ عکس محمدرضا شاه را بر روی پروفایل دارند،از نبود آزادی در حکومت اسلامی دم میزنند!

✔️بماند که زمانی با کاپیتولاسیون ارزش یک ایرانی برابر سگِ آمریکایی بود و یک سرایدار بدون اجازه مستشاران امریکایی عوض نمیشد

 

❌ عکس محمدرضا شاه را بر روی پروفایل دارند،از ابهت ایشان و دستبوسی اعراب به ایشان،برایمان میگویند!

✔️بماند خود آن مرحوم مجبور بود دست ملکه دانمارک و انگلیس را برای دوام حکومتش ببوسد! و بحرین استان چهاردهم ایران را به آنها ببخشد!

 

خلاصه که اگر بخواهیم از حال و روز روشنفکران امروزی بگوییم،سالها حرف برای گفتن هست!
و چه جالب است وقتی که بام همان بام باشد،اما هوا دوتا!

وقتی که کشورم پیشرفته تر باشد اما به جرم استقلال در تحریم و نقد باشد...
وقتی که پادشاه شراب خور ! مملکت به حج برود و آن حج را حتی ملحدان قبول داشته باشند،اما حج یک حاجی باطل باشد...

جاهلان بدانند استقلال و عزت کشورم را با ذلت و تحقیر عوض نخواهم کرد.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی