* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

وقتی دفاع ازحقیقت اسلام، صفت تندرو بودن را به همراه دارد! و اعتدالیون فرزندان و مدافعان انقلاب را تندرو، بی شناسنامه و... می خوانند، آن وقت است که برای فرزندان انقلاب، تندرو بودن از صفتی نکوهیده به صفتی پسندیده تبدیل می شود.

شما را ارجاع میدهم به بیانات مقام معظم رهبری: « آنهایی که میگویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم ‌تر و پایدارترند؛ حزب‌اللّهی‌ها را میگویند تندرو و میانه‌رو هم] کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد. در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است : تندرو کسی است که پای بند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته ‌های آنها تسلیم است »

 و اما نگاهی به تاریخ زندگانی اهل بیت کار را ساده تر می کند.

نکته یک: پیامبراکرم (ص) در طی ده سال 83 جنگ داشته اند و به احتمال فراوان از دید برخی نفوذی ها پیامبر اولین تندرو خواهد بود.

نکته دو :پیامبر اکرم (ص) دستور تخریب مسجد ضرار را صادر کردند و آنجا را تبدیل به یک زباله دان نمودند.

نکته سه :حضرت علی (ع) بعد از رحلت پیامبر، تندروی! نمودند و با خلفای زمان باب مذاکر! برای جانشینی پیامبر نگشودند تا آنجا که همسرشان به شهادت رسیدند.

نکته چهار :حضرت علی (ع) در جنگ جمل تندروی! نمودند و برای دفاع از کیان اسلام به جنگ بیت پیامبر! خانم (عایشه) رفتند.

نکته پنج :حضرت علی (ع) در جنگ نهروان با خوارج، از بین چهار هزار نفر تنها نه نفر را زنده باقی گذاردند، آن هم اشخاصی که به گواهی تاریخ بر پیشانی هایشان جای مهر بود و اکثرا قاری و حافظ قران بودند .

نکته شش :حضرت زهرا (س) تندروی! کردند و در دفاع از ولایت تا آنجا پیش رفتند که خود و محسن (ع) شان را فدای ولایت نمودند .

نکته هفت :امام حسین(ع) تندروی را به حد اعلی رساندند! تا آنجا که با 72 نفر به جنگ سی هزار نفر رفتند! تا آنجا که خود و یاران باوفا و فرزندانشان به شهادت رسیده و خانواده ی بزرگوارشان به اسارت رفتند.

آری برای تندروی نمونه های بسیاری در تاریخ اهل بیت داریم که مجال پرداختن به آنان نیست و به همین اندک بسنده می کنم.

اگر کسی به دنبال حق باشد، با همین چند اشاره به تاریخ راه را پیدا می کند.

کسی که خواب باشد را می توان بیدار کرد، اما کسی که خودش را به خواب زده را خیر !!

و تمام این نکات، من را بر آن می دارد که به تندرو بودن خود افتخار کنم.

آری من یک تندرو هستم !!

والسلام من اتبع الهدی.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی