* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

شبکه های خبری بیگانه طی روزهای اخیر در گزارش های خود در حالی به طرح خبری در خصوص احتمال برگزاری رزمایشی موشکی توسط جمهوری اسلامی ایران پرداختند که نگرانی و وحشت این رسانه نما و اربابانش را می توان در نحوه انتشار این خبر احساس نمود

www.dana.ir/News/394038.html

رادیو فردا در گزارشی  آورده است: "فرمانده نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی می ‌گوید که ایران تا پایان سال ۹۴، شش رزمایش تخصصی از جمله یک رزمایش موشکی برگزار خواهد کرد ... سرتیپ احمدرضا پوردستان، روز پنجشنبه ۲۲ مرداد، در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد درخواست چند تن از نمایندگان مجلس برای برگزاری یک رزمایش موشکی، گفته است که چنین رزمایشی "طبق زمان ‌بندی ستادکل نیروهای مسلح، تا پایان سال" اجرا خواهد شد!"

این رسانه آمریکایی در ادامه نیز با تلاش در جهت این که رزمایش احتمالی را در تضاد با توافق هسته ای صورت گرفته میان ایران اسلامی و گروه ۱+۵ نشان دهد، عنوان کرده است: « در جریان گفت‌ و گوهای هسته ‌ای ایران و شش قدرت جهانی، ممنوعیت‌ ها و محدودیت‌ های مرتبط با تسلیحات و موشک‌ های بالیستیک، از پیچیده‌ ترین نکات بر سر به نتیجه رسیدن مذاکرات بود، و در نهایت بر اساس سند توافق ممنوعیت های تسلیحاتی ایران تا سقف پنج سال، و محدودیت‌ های موشکی ‌اش تا سقف هشت سال باقی خواهند ماند ... توافق به دست آمده بین ایران و قدرت ‌های جهانی، با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، مورد تأیید قرار گرفت، اما در این قطعنامه هم از ایران خواسته شد تا به فعالیت‌ های مرتبط با موشک‌ های بالیستیک با قابلیت حمل کلاهک اتمی دست نزند!"

 

شبکه خبری بی.بی.سی نیز در این رابطه نوشت:  نمایندگان مجلس در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور، از او خواستند برای ثابت کردن اظهارات خود و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در مورد ممنوع نشدن آزمایش‌های موشکی در توافق ایران و قدرت‌های جهانی، از برگزاری "رزمایش های موشکی" پشتیبانی کند

در همین راستا، روزنامۀ الجزایری الشروق چندی پیش در گزارشی ویژه اذعان نمود که مطالعات انجام شده توسط غرب به وضوح نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از قدرت موشکی خود می تواند در نخستین دقایق آغاز یک درگیری احتمالی، تمام ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس را کاملا نابود سازد. .

تفان لندمن، تحلیلگر، نویسنده و ستون ‌نویس سرشناس آمریکایی در پاسخ به سوال یکی از خبرگزاری ها در خصوص تهدید موشکی ایران برای جهان که ادعای ایالات متحده و اسرائیل است، ضمن تدکید بر این واقعیت که ایران هیچ گاه تهدیدی نبوده و در طول قرن ها به هیچ جای جهان دست درازی نکرده است، اما قادر است به خوبی در برابر تهدیدها و تجاوزات دیگران از خود دفاع کند، اذعان نموده است که " ایران توان موشکی و تسلیحاتی پیچیده‌ ای دارد. این همان دلیل تردید اسرائیل بدون مشارکت ایالات متحده برای حمله به ایران است. "

شبکه خبری العربیه، وابسته به خاندان آل سعود نیز در این رابطه نوشت: 204 نماینده مجلس ایران طی نامه ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار برگزاری رزمایش موشکی سپاه و وزارت دفاع شدند.  این نمایندگان در نامه خود به سرلشگر حسن فیروزآبادی، از او خواسته اند تا برای نشان دادن این نکته که رعایت "قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد" برای ایران الزام آور نیست، دست به یک رزمایش موشکی بزند.  به گفته این نمایندگان، برگزاری یک رزمایش موشکی از سوی سپاه، "قوت و اقتدار نیروهای مسلح" را در معرض دید همگان قرار می دهد.

رهبر معظم انقلاب نیز در واکنش به تهدیدهای صهیونیست ها و متحدان غربی شان علیم ملت ایران، با قاطعیت وعده ی چشاندن طعم این قدرت موشکی را به آنان داده و تاکید می کنند: "سردمداران اسرائیل گاهی ایران را تهدید می ‌کنند اما به نظر می ‌دانند که اگر غلطی بکنند جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد ."

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی