* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

رسانه صهیونیستی – آمریکایی رادیو فردا با انتشار یکی دیگر از گزارشات خود در خصوص پیامدهای توافق هسته ای صورت گرفته میان جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵، تلاش نمود تا رژیم اشغالگر صهیونیستی را از انزوایی که در اثر این توافق دچارش شده است، خارج کرده و در نتایج این توافق سهیم سازد.


http://www.dana.ir/News/372248.html
 


رادیو فردا در یکی از این گزارشاتی که با این هدف منتشر کرده است، با اعلام این که " آلمان خواستار بهبود مناسبات ایران با اسرائیل شد"، آورده است: « زیگمار گابریل، قائم‌ مقام صدر اعظم آلمان، که در صدر هیئتی تجاری برای سفری سه روزه وارد ایران شده، در تهران طی سخنانی از مقام ‌های جمهوری اسلامی خواست تا اگر مایل به گسترش روابط اقتصادی درازمدت با آلمان و اروپا هستند، مناسبات خود با اسرائیل را بهبود بخشند ... آقای گابریل ۲۸ تیر ماه در جمع گروهی از بازرگانان آلمانی و ایرانی در تهران، گفته است "اگر نتوانیم در مورد مسائلی مانند اسرائیل بحث کنیم، ‌ایران نمی ‌تواند در درازمدت روابط خوب اقتصادی با آلمان داشته باشد " ... »!

این رسانه نما در بخشی دیگر از گزارش مذکور نیز در راستای مطالب فوق، عنوان کرده است: « به گزارش خبرگزاری رویترز، زیگمار گابریل در تهران گفته است "اگر ما در مورد این مسائل (مناسبات ایران با اسرائیل) بحث نکنیم و تلاش نکنیم تا پیشرفتی در مورد آنها نیز به دست آید، شما نمی ‌توانید در دراز مدت با آلمان رابطه خوبی داشته باشید" ... او افزوده است "زیر سوال بردن حیات اسرائیل، چیزی‌ ست که ما آلمانی ‌ها نمی‌ توانیم آن را قبول کنیم" ... »!

اما باید به دو نکته اساسی در پاسخ به این ادعاها اشاره نمود؛ نکته اول این که باید توجه کرد که آلمانی ها همانند بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی، بیشتر از ایران علاقه مند به برقراری رابطه ی تجاری با کشورمان نباشند، این علاقه در آن ها کمتر از ایران نخواهد بود؛ سفر هیئت بزرگی از این کشور، بالافاصله پس از امضای توافق و در حالی که هنوز رسما اجرایی نشده است به کشورمان که ریاستش را نیز "زیگمار گابریل" قائم مقام صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان بر عهده داشته است، نشان از ارزش و اهمیت این ارتباط و علاقه ی بالای آن ها به برقراری هر چه سریع تر آن دارد.

واقعیتی که خواسته یا ناخواسته، رادیو فردا نیز در بخشی از گزارش مذکور به آن اشاره کرده و تأکید کرده است: « هیئت بزرگ تجاری که او را در سفر به ایران همراهی می ‌کند، بالغ بر ۶۰ نفر است و به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای ایران، شماری از مدیران شرکت‌ های دایملر، مرسدس بنز، فولکس واگن، زیمنس و همچنین فدراسیون صنعت و تجارت آلمان در میان آنها هستند ... برون‌ رفت از تحریم‌ های بین ‌الملل می ‌تواند پس از سال‌ ها، به معنی بازگشت کشورهایی مانند آلمان، به اقتصاد و سرمایه‌ گذاری در ایران، باشد ... »

بررسی ضررهای بسیار بالا و قابل توجهی شرکت های نامبرده شده و دیگر شرکت های مطرح آلمانی در اثر تحریم های یک جانبه ی غرب علیه کشورمان و از دست دادن بازارهای ایران نیز کاملا بر این واقعیت مُهر تأیید زده است.

اما دومین نکته ای که همگی باید به خوبی آن را مَد نظر قرار دهند، دشمنی های آشکار و غیر قابل انکار اسرائیل علیه دین مبین اسلام، نظام جمهوری اسلامی و ملت همیشه در صحنه و آگاه کشورمان است.

جایی که جدای از این دشمنی های آشکار در سایر حوزه ها مانند حمایت های مختلف اسرائیل از گروه های مختلف خرابکار و تروریست ضد ایرانی مانند جیش العدل و جندالله و ... که برای تمام آن اسناد به میزان کافی در دسترس است، تنها در خصوص فعالیت های هسته ای کشورمان ما بارها شاهد اثبات این دشمنی بی پایان بوده ایم؛ از حملات گسترده ی سایبری اسرائیل به تأسیسات هسته ای کشورمان گرفته تا ترور دانشمندان هسته ای و ... همگی این موضوع را اثبات کرده است.

همانطور که "مارک دانکف"، رئیس اسبق دفتر حزب جمهوریخواه کینگ کانتی، سیاتل، نماینده منتخب حزب جمهوریخواه در کنوانسیون تگزاس و نامزد اسبق مجلس نمایندگان آمریکا، در این خصوص پرده از برخی حقایق برداشته و در مصاحبه ای با پرس تی وی، به نقش اسرائیل و دستگاه اطلاعاتی این رژیم (موساد) در موضوعاتی مانند ترور دانشمندان هسته‌ ای ایران و عملیات خرابکارانه در مرزهای ایران در چند سال اخیز، اذعان نموده است.
بگذریم از مخالفت های جدی و بی پایان اسرائیل با هرگونه توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵، چه قبل از دستیابی به آن و چه پس از آن ...

گزارشی از : سید مصطفی میرزاباقری برزی

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی