* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران؛ در خبرها، گزارش ها و تحلیل های اخیر خود درخبری تامل برانگیز با دستاویز قرار دادن حکم اعدام، سازمان ملل را نگران تضییع حقوق بشر درایران می داند.

رسانه های معاند از جمله بی.بی.سی، رادیو فردا، دویچه وله، صدای آمریکا و ... در خبرهای خود آورده اند: "کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی تازه، افزایش شدید تعداد اعدام‌ها در ایران طی هفته‌های اخیر را محکوم کرده و از حکومت ایران خواستند تا مجازات اعدام را کنار بگذارد."

اما در بررسی اجمالی این خبر خواننده به وضوح درمیابیم که نه تنها این رسانه ها و نه کارشناسان حقوق بشر با اعدام مشکل ندارند بلکه با نوع ایرانی آن مشکل دارند. باید دید آنچه که مورد اعتراض این دسته ازمعترضین قرار گرفته است، دقیقا درچه قالبی قابل بیان است.

http://www.dana.ir/News/315767.html

اگر متعلق اعتراض صرفا قتل نفس است، چرا فریاد این رسانه ها در کشتار بیرحمانه مردم یمن، فلسطین، عراق، سوریه، افغانستان و سایر کشورهایی که به زورگویی آمریکا "نه " گفته اند، شنیده نمی شود؟ اگر اعتراض به حکم اعدام است، چرا به کشورهایی که درصدر لیست اعدام کنندگان قرار دارند نظیر چین عربستان وخود آمریکا ،متعرض نمی شوند؟

اگر اعدام خوب نیست، پس چرا نسبت به اظهارعلنی مقامات سعودی مبنی بر اعدام آیت الله شیخ نمر در آینده ای نزدیک واکنشی نشان نمی دهند؟

برای این رسانه های مدعی دفاع ازحقوق بشر و کرامت انسانی باید گفت آنچه که در ایران واعدام به سبک ایرانی جالب توجه است درچند مورد خلاصه می شود:

1) کلیت اجرای احکام مجازات کیفری که متضمن بقای جامعه ای ملتزم به قانون وسیر مدون وسازماندهی شده به سمت رفع ناهنجاری ها ونابسامانی های اجتماعی است. قطعا معترضین به حکومت اسلامی در صدد ناتوان نشان دادن این نوع حاکمیت در تامین امنیت اجتماعی و روانی وانتقال این طرز تفکر دربین مردم هستند. قطعا ایران خواهد توانست با نشان دادن جامعه ای عاری از جنایات اجتماعی مدل حاکمیتی خود را به عنوان الگو ویک آرمان شهر قابل دسترسی به افکارعمومی دنیا نشان دهد  و  صرف نظر از اینکه دولت های دیگر چه خواهند اندیشید، اما اندیشه ملل متاثر از این نوع حاکمیت درمرور زمان خواهد توانست دلها را متمایل به اسلام وحکومت اسلامی کند.

 

2) هدف دیگر از هجمه تبلیغاتی برعلیه اعدام به سبک ایرانی تبرئه آن دسته از کسانی است که مجرم سیاسی هستند و این رسانه های وابسته به استکبار و استعمار می خواهند با فرار به جلو، حکومت ایران را وادار به عقب نشینی دراجرای بعضی از احکام اعدام کند.

هدف هرچه که باشد برای غرب قابل دسترسی نیست، چرا که ایران به عنوان یک جامعه مدنی نسبت به رفتار مردم و مسئولینش ضابطه مند عمل می کند. ایران هم مثل سایر دولت های دیگر برای تامین امنیت مردم کشورش چه درجرایم سیاسی و چه جرایم امنیتی طبق قانون مدون خود که اتفاقا مبتنی برآموزه های الهی ونه تجربیات فردی است عمل می کند.

البته باید به رسانه های معاند یادآوری کرد که بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست، از سال  1976 تاکنون حدود یکهزار و 400 نفر در آمریکا اعدام شده اند که البته هزاران نفر دیگر نیز همچنان در صف اعدام هستند و حکم اعدام خود را دریافت کرده اند.

بر این اساس، حدود 34 درصد از افراد اعدام شده در این مدت سیاهپوست بوده اند که البته بسیاری نیز بعدها مشخص شده بی گناه بوده اند اما به دلیل تعصب نژادی حاکم در هیئت منصفه دادگاهشان که همگی سفیدپوست بوده اند، با حکم اعدام مواجه شده اند. این رقم 34 درصد در مقایسه با 13 درصد سیاهپوستان کل جمعیت آمریکا آمار نسبتا بالایی است که جای بسی تأمل دارد.

در این میان، ایالت تگزاس با 515 مورد اجرای حکم اعدام در تمام این مدت رتبه نخست را در میان ایالت های آمریکا به خود اختصاص داده است. اوکلاهما با 111 مورد در رتبه بعدی قرار دارد و پس از آن ویرجینیا با 110 مورد قرار گرفته است. این سه ایالت بیش از نیمی از تمام اعدام های آمریکا را در مدت حدود 35 سال گذشته به خود اختصاص داده اند.

آرمان های انقلاب اسلامی در حمایت از محرومین از یک سو و شرایط ویژه منطقه از سوی دیگر لزوم تسریع در خدمت رسانی به منطقه را بیش از پیش حیاتی می نمایاند. شاهد این مدعا نیز عملکرد خود ضد انقلاب است که همواره از فعالیت هایی از این دست به شدت نگرانند به گونه ای که گروه هایی که در جهت سازندگی و آبادی منطقه می کوشند همیشه یکی از اهداف اولویت دار عملیات های تروریستی و یا تخریب روانی آنانند.

به نظر می رسد فضاسازی رسانه‌های وابسته و معاند جمهوری اسلامی ایران علیه آرای قوه قضاییه به ویژه حکم اقدام با عنوان نقض "حقوق بشر" از اقداماتی است که پس از شکست ننگین فتنه صهیونیستی ـ آمریکایی ۸۸ به ‌طور جدی توسط مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی پیگیری شده و می شود و در این مدت به لطف پروردگار و زیر سایه مقام معظم رهبری، تمامی این حربه‌ها و دشمنی‌ها با شکست مواجه شده و چیزی جز ننگ و خواری عاید ضد انقلاب نشده است.

سیدمصطفی میرزاباقری برزی

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی