* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

آنچه با خواندن این مطالب به ذهن می رسد این است؛ چماق و هویج، پلیس خوب و پلیس بد، دو ضرب المثلی که کابوی های آمریکایی علیرغم پوشیدن کت و شلوار و زدن کراوات در قرن ۲۱ هنوز هم از بکار بردنشان شرمسار نیستند، در منطق آمریکایی های عهد شکن همواره یک گاوچران موفق یک چماق برای ترساندن مرکب خود و یک هویج برای تشویق او در دست دارد.

 

آمریکایی ها به عنوان دروغگوترین سیاستمداران جهان طبیعتا هیچگاه به چیزی به اسم عهد و پیمان نه اعتقادی دارند و نه به آن عمل خواهند کرد، اما بدیهی است که آنقدر شیطنت دارند که تا حد امکانشان نگذارند افکار عمومی به این بد عهدی پی ببرند، در آخرین اثبات این بدعهدی ها پس از ارائه فکت شیت پر از دروغ و آرزو پردازی توسط آمریکایی ها حالا اوباما با گرفتن ژست پلیس خوب خود را راغب به رفع تحریم های ایران نشان می دهد، اما طوری رفتار می کند که گویی متاسفانه کنگره نمی گذارد، البته این پلیس خوب می گوید هرچه کنگره تصویب کرد را امضا خواهد کرد!

www.dana.ir/News/287926.html

ساده لوح ترین انسان ها نیز با شنیدن این سخنان شکی نخواهند داشت که پشت پرده سخنان اوباما چیست و کنگره و دولت ایالات متحده علیرغم نقش های متفاوتی که بازی می کنند در نهان یک هدف را دنبال می کنند و آن هم ادامه دشمنی ها با ملت مسلمان ایران به بهانه های واهی است.

 

رادیو صهیونیستی فردا در ادامه با اشاره به نامه خارج از اخلاق سیاسی ۴۷ سناتور آمریکایی به رهبران ایران می پردازد، گرچه به بی سابقه بودن چنین اقدامی در تاریخ ایالات متحده اشاره ای نمی کند. به هر حال این بازی کنگره و دولت اوباما قدرت جمهوری اسلامی را در ایجاد شکاف (هرچند ظاهری) در حاکمیت این کشور مدعی ابرقدرتی به نمایش می گذارد.

 

در هر صورت همانطور که مقام معظم رهبری بارها اعلام فرمودند به این مذاکرات خوشبین نبوده و تنها برای اتمام حجت بر دنیا مجوز مذاکره در موضوع هسته ای را به دولت مردان صادر فرموده اند و به فرض دستیابی به توافقی که در آن تحریم های مرتبط با هسته ای یکجا و در روز توافق برداشته شوند با حفظ عزت ملت بزرگ ایران مخالفتی با آن نداشته و از آن استقبال نیز می نمایند. گرچه با سوابق خصمانه ی آمریکا نسبت به ملت ایران در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی و اظهارات خلاف واقع و متناقض مسئولین ایالات متحده پس از توافق ژنو و بیانیه ی سوییس دستیابی به چنین توافقی بسیار بعید به نظر می رسد.

 

باراک اوباما که کشورش پس از شکست از محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران بویژه در سوریه و عراق توانایی خود را در دخالت مستقیم در منطقه از دست داده و پس از عقب نشینی آشکار از عراق علیرغم علاقه به شرکت در تجاوز سعودی - صهیونیستی به یمن مجبور شده به حمایت لجستیکی اطلاعاتی از این حمله ناجوانمردانه بسنده نماید، با پذیرش ناتوانی خود در کارشکنی در تحویل سامانه ی اس -۳۰۰ روسیه به ایران با همان لحن متکبرانه آمریکایی لب به اعتراف گشوده و اذعان می نماید که دیگر در این زمینه کاری از وی ساخته نیست (و گویا بهتر است مقامات رژیم صهیونیستی نیز به یاوه سرایی های خود در این خصوص پایان دهند)

 

البته اوباما برای سرپوش گذاشتن بر ضعف خود در خصوص کارشکنی جهت تحویل این سامانه به ایران این اقدام استراتژیک را که علاوه بر ارتقای استانداردهای امنیت آسمان منطقه به نوعی نمایش اتحاد در برابر متجاوزان فرامنطقه ای نیز محسوب می شود، به دلیل فشارهای اقتصادی وارد شده بر روسیه و ارزش مالی این معامله برای مقامات مسکو توصیف می نماید. البته چنین سخنانی از رییس کشوری که با ایجاد ایران هراسی در بین کشورهای منطقه، حکام مرتجع را به خرید تسلیحات کمپانی های خود ترغیب می نماید عجیب هم نیست، اما قطعا با واقعیت فاصله ای بسیار دارد

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی