* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

مصطفی برزی / سایت "خبر آنلاین" در یک اقدام تامل برانگیز اقدام به نظرسنجی درباره انتخاب چهره برتر سال  93 کرده است.

اصل خبر و نظرسنجی جای بحث زیادی دارد، اما مختصر باید گفت که قرار دادن نام افرادی مانند "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس ایران در کنار نام برخی افراد مانند مرتضی پاشایی و محسن چاووشی و علی مطهری، نه اقدامی خبری و نه عملی حرفه ای است، چرا که تلاش ها و دستاوردهایی که در ایران و عراق و سوریه توسط افرادی مانند قاسم سلیمانی به دست آمده، به هیچ عنوان قابل قیاس با خواندن چند آهنگ توسط یک خواننده نیست و هر شخصی باید در جایگاه مخصوص خود سنجیده شود.

علی مطهری چندی پیش در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی وقتی بحث تطهیر سران فتنه و حصر غیرمجاز آنها را پیش کشیدند، رهبرانقلاب با قاطعیت فرمودند که اگر می خواستیم طبق قانون با آنان برخورد کنیم، مجازات سران فتنه سنگین تر بود و در این موضوع بحثی نیست، اما بی اعتنایی علی مطهری به سخنان رهبری و نطق او در مجلس می تواند بی اعتنایی او به کلام رهبری را نشان دهد.

حال چگونه این فرد در کنار سردار قاسم سلیمانی فرمانده رشید اسلام که آوازه اش در تمامی جهان پیچیده و تن به تن با دشمن در حال مبارزه و دفاع از کشور و این ملت است قرار می گیرد؟

قطعا نتایج نظرسنجی های اینترنتی، آن هم توسط سایت های خبری با مخاطبان خاص، نمی تواند ملاکی علمی برای آمایش افکار یک جامعه باشد و از نظر علمی اینگونه نظرسنجی ها فاقد اعتبار است، با این حال این نظرسنجی ها گاه، نتایجی قابل تامل در پی دارند و در این نمونه، قرار گرفتن یک فرد انقلابی و مدافع کشور و اسلام در کنار کسی که نطقی سخیف در مجلس داشته است و علیرغم بیانات رهبرانقلاب به دفاع از سران فتنه می پردازد، بدون شک کار صحیحی نیست.

 

* این گزارش به قلم اینجانب در تاریخ 19 اسفند 1393 در پایگاه اطلاع رسانی دانا منتشر شده است

http://www.dana.ir/News/262362.html

 

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی