* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ

هر از گاهی آمریکا و همپیمانان غربی اش به دستور صهیونیست ها نام شرکت و سازمان های تحریمی را اعلام می کنند که در هر کدام حتما نامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا موسسات و شرکت های وابسته به آن در لیست آنها دیده می شود.

اینها که ادعا می کنند صاحب برترین و پیشرفته ترین تجهیزات نظامی، راداری و پدافندی هستند، پس این همه ترس از چه چیزی است؟ این همه سنگ اندازی علیه سازمانی که وظیفه اش فقط دفاع از ارزش ها، دستاوردها و خون های ارزشمند ریخته در پای انقلاب اسلامی است، چه مفهومی می تواند داشته باشد؟

آمریکا و اروپا و در راس آنها صهیونیست ها به درستی درک کرده اند که توان سپاه پاسداران صرفا یک توان نظامی و دفاعی نیست، بلکه زهر چشمی است که پاسداران اسلام و انقلاب در هشت سال دفاع مقدس از دنیای استعمار گرفتند و هیبتی از سپاه را در تصور آنان درست کرد.

www.dana.ir/News/132415.html

سپاه در هشت سال جنگ و پس از آن در جنگ نرم ثابت کرده که هم توان نظامی و هم توان اطلاعاتی آن فراتر از آن است که بتوان آن را اندازه گیری کرد و امروزه ناتو که مدعی بالاترین قدرت نظامی در جهان است، در مقابل سپاه پاسداران دست به عصا حرکت می کند.

روحیه بسیجی سپاه که متصل به روحیه اباعبدالله الحسین (ع) است، برگ برنده سپاه در تمام صحنه های سخت و دشوار انقلاب بوده است. سپاه بیشتر از آنکه رادار و موشک، ناوبر، زیردریایی و ادوات دیگر نظامی داشته باشد، از یک عنصر ذی قیمت و معنوی به نام "اخلاص" برخوردار است.

 

سپاه پاسداران آزمون خود را پس داده و این ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از متن مردم و مطیع امر ولایت فقیه است، روز به روز با درخشش در زمینه های اطلاعاتی، صنعتی و نظامی، خشم رژیم کودک کش صهیونیستی، آمریکا و هم رزمانشان را بیشتر می کند.

سپاه پاسداران، سیبل دشمنان خارجی و برخی عناصر فریب خورده داخلی از اول انقلاب تاکنون بوده و این نهاد ارزشی و مقدس بیشتر از همه نیازمند حمایت و تشویق ملت ایران است تا بحمد الهی با توسعه اقتصادی و امنیتی کشور ملت ایران مسیر خود را در راستای جهانی سازی هموار کند و مدیریت ظالمانه جهان را به مدیریتی پر از عدل و داد تبدیل کند.

روز گذشته یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری در اطراف سایت هسته ای نطنز توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

 این پهپاد پیشرفته جاسوسی رژیم صهیونیستی که از روی عرشه یک ناو آمریکایی در دریای سرخ برخاسته  بود، از طریق فضای یک کشور عربی وارد ایران شده بود. هواپیمای بدون سرنشین هرون تی‌پی ساخت صنایع هوافضای اسرائیل است که می‌تواند در یک نوبت بیش از ۲۴ ساعت پرواز کند. این هواپیما مدل پیشرفته‌تری از پهپادهای "هرون" است که از آن هم در عملیات‌های با فاصله طولانی استفاده می‌شود.

اما به راستی پس از بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، چرا ذهن الکلی صهیونیست ها قادر به درک قدرت سپاه نیست و خیال کردند با پهپاد می توانند از تاسیسات هسته ای ما جاسوسی کنند تا به خیال خودشان در آینده این توانایی را از ما بگیرند؟

چه شب ها که مصطفی احمدی روشن ها در اعماق نطنز و فوردو، تا صبح پای این دستگاه ها شب بیداری کشیدند و نخوابیدند تا هزار دور در ثانیه بچرخند این سانتریفیوژها آنقدر بچرخند تا چشمان نتانیاهو و اوباما از کاسه در بیاید.

بچرخند تا اوباما و صهیونیست ها بفهمند که فناوری هسته ای در ایران دیگر برگشت پذیر نیست. بچرخند تا رادیوداروهایی که آقای حقوق بشر تحریممان کرده بود، با سوخت بیست درصد ایرانی تولید شوند و مرهمی باشد بر زخم دل هزاران بیمار.

بگذریم از اینکه میخواستند دم کدخدا را ببینند و به نام اینکه اعتمادسازی کنیم می خواستند دوباره  در تاسیسات را قفل بزنند که نتوانستند. گفتند بازی عوض شده  و حالا برد - برد شده و دیگر نمی بازیم!، گفتیم اگه باخته بودیم که الان چیزی برای برد نداشتیم.

تهدید کردند و گفتند همه گزینه ها روی میز است و ما هم می گوییم سپاه گزینه روی میز ماست.

ملت ما بار دیگر امتحان کرد، رژیم صهیونیستی، دست پرورده کدخدای جهان را که درس این آزمون برای یک ملت مهمتر است حتی از میراث مصطفی احمدی روشن!

به گمانم آقا هم صبر کرده است برای این درس بزرگ و با صبرش، محروم نکرده است یک ملت را از این عبرت بزرگ و آزموده را آزمودن رواست وقتی تاریخ را دائما فراموش می کنند آدم ها. وقتی رسانه ها عوض می کنند تاریخ را و بد را می خواهند خوب و شیطان بزرگ را می خواهند ناجی و کدخدا نشان دهند.

شاید هم آنها راست می گویند، شاید شیطان بزرگ دیگر شیطان نیست و ما خبر نداریم. شاید روباه پیر از شدت پیری فراموش کرده باشد مکرهایش را!

باید از این موقعیت ها درس بگیریم و چشمانمان را نبدیم به حیله آمریکای صهیونیستی، وگرنه هر از گاهی مجبوریم بیازماییم این صداقت آمریکایی را!

خدا رحمت کند پیر خمین را که فرمود: "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‏دارم. چشم من به شماست"

و خدا حافظ خامنه ای، نائب بر حق خمینی باشد که گفت: سپاه  یک پدیده کم‏ نظیر و شاید بی‏نظیر است. سپاه  در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منوّر و روح مصفای آن امام عارفان و قُدوه صالحان، پیوسته می‏جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‏کرد، توانست نقش تعیین کننده‏ای در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی، ایفا... و حفظ و استمرار نظام را تضمین کند.

خلاصه اینکه به قول حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، دنیا بداند که به وقتش جام خشم خود را بر سر صهیونیست ها خالی خواهیم کرد. وَمَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی