* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

دفاتر تولید تعدادی از شبکه های ماهواره ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیرقانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی و تشدید تفرقه در جهان اسلام و تخریب وجهه تشیع فعالیت می نمودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات شناسایی گردیده و با حکم قضایی تعطیل و عوامل آنها بازداشت شدند.

انتشار خبر فوق برای افرادی که نسبت به این شبکه ها اطلاعاتی کمی دارند، شاید گنگ و مبهم به نظر برسد اما رصدکنندگان اقدامات "عمامه های انگلیسی" و "شیعه لندنی" به خوبی می توانند به نقطه سیبل این اقدام قاطع دستگاه امنیتی پی ببرند.

این تحلیل زمانی به واقعیت نزدیکتر می شود که در خبر وزارت اطلاعات، اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها، اهانت به علمای جهان اسلام، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت، تبلیغ و ترویج سبک های غلط، خرافی و خشن عزاداری، محور و رویکرد اصلی برنامه های تولیدی این دفاتر عنوان شده است.

باتوجه به کدهای فوق، مهمترین گزینه ای که در دسترس هست، برخورد دقیق سیستم اطلاعاتی کشور با فرقه شیرازیه است که در ادامه به برخی مسایل پیرامون آنها اشاراتی می شود.

رییس این فرقه که همینک در قم ساکن است، به صورت مستقیم و غیرمستقیم مدیریت، نظارت و هدایت و همسویی با دهها شبکه ماهواره ای را برعهده دارد که لیستی از آنها بدین قرار است:
- شبکه ماهواره ای الأنوار 1 و 2
- أنوار الحسین
- امام حسین 1 و 2 و 3
- الزهراء
- المهدی
- امام صادق
- حضرت خدیجه
- مرجعیت
- أباالفضل العباس
- ظهور
-  امام زمان
- العقیلة
- سلام 1 و 2
- بقیع
- فدک
- اهل بیت

در شبکه های فوق که بعضا با صراحت خود را مرید و مقلد صادق شیرازی معرفی کرده اند، بارها به مقدسات اسلامی، امام خمینی(ره)، امام خامنه ای، مراجع بزرگواری همچون آیات عظام بهجت و مکارم شیرازی و... و مقدسات برادران اهل تسنن توهین آشکار صورت گرفته است.

گردانندگان این شبکه ها که در ابتدای کار اعلام کرده بودند رسانه های آنان فقط به اهل بیت(ع) اختصاص دارد و هرگز وارد فاز سیاسی نخواهد شد، در ادامه، تندترین مواضع سیاسی، البته در تقابل با انقلاب اسلامی، را در دستور کار خود قرار دادند به نحوی که برخی از مدیران آن، از BBC و VOA سردرآوردند.

پیرامون برخی مجریان شبکه های فوق که با لباس روحانیت مقال دوربین حاضر می شوند، نیز حرف و حدیث بسیاری مطرح است که در این مقال نمی گنجد.

همچنین برخی سایت های خبری که با عنوان "شیعه" بزرگنمایی شده اند، نیز در راستای ترویج تفکرات اختلاف افکن این فرقه فعالیت می کنند. در این سایت ها که ظاهرا با عنوان "شیعه" و اخبار مربوط به شیعیان فعالیت می کنند، خبرهای فرقه شیرازیه و مرجع خودخوانده آنها جایگاه ثابتی پیدا کرده اند.

در کنار این مساله، بحث تامین هزینه برخی هیات های مذهبی در ایران نیز از جمله مسایلی است که طی مدت اخیر بحث برانگیز شده، تا جایی که حاج مهدی سلحشور، مداح معروف کشورمان، در سخنانی دردمندانه گفت: "اسناد محکمی وجود دارد که انگلیس خبیث با تنها سه چهار واسطه دارد پول خرج می کند در هیئت ها، به منبر امام حسین قسم حتی خبرش را دارم که به چه واسطه هایی این پول از کازینودارهای انگلیسی به دست اینها می رسد".

بر همین اساس، در فضای مجازی تصاویری از چند مداحان و روحانی جوان که دارای حاشیه های بسیاری هستند، در حضور رییس این فرقه و یا در کنارعکس وی منتشر شده که بنا به دلایلی از بازنشر آنها معذوریم.

تلاش های این فرقه برای قرارگرفتن در کانون توجهات به شکلی است که مسایل ردشده توسط علمای بزرگوار و مراجع عظام در راستای تاکید بر حفظ وحدت میان مذاهب اسلامی، از سوی اینان تبلیغ می شود که از جمله آنها، بحث قمه زنی، برائت آشکار و علنی نسبت به مقدسات اهل تسنن و... است.

فرقه شیرازیه که تلاش می کند در عراق و از میان برخی شیعیان افراطی برای خود پایگاهی دست و پا کند، در جنگ اخیر تروریست ها با ملت مظلوم این کشور که به کشته شدن صدها شیعه و سنی عراقی منجر شده است، سکوت مرگباری اتخاذ کرده و تنها برای خالی نبودن عریضه، مدتی بعد از جنایات تکفیری های داعش، بیانیه ای در محکومیت ظاهری آنان منتشر کردند.

این فرقه در قبال مساله فلسطین و رفتار ضدانسانی رژیم کودک کشی اسراییلی علیه مردم مظلوم غزه نه تنها سکوت کرده، بلکه به صورت زیرزمینی و از طریق فضای مجازی در تلاش است تا با پررنگ کردن مرزهای اعتقادی میان شیعه و سنی، تلویحا از کشتار مردم غزه حمایت غیرمستقیم می کنند.

امام خامنه ای پیرامون "شیعه لندنی" به صراحت فرمودند: "از یک طرف گروه‌های تکفیری را به راه می‌اندازند که نه فقط شیعه را تکفیر کنند، بلکه بسیاری از فِرق اهل سنّت را هم تکفیر کنند؛ از آن طرف هم یک عدّه مزدور را به راه بیندازند که برای این آتش هیمه فراهم کنند، بنزین روی آتش بریزند؛ که می‌بینید، می شنوید یا خبر دارید. وسائل ارتباط جمعی و رسانه در اختیار اینها می گذارند؛ در کجا؟ در آمریکا! در کجا؟ در لندن! آن تشیّعی که از لندن و از آمریکا بخواهد برای دنیا پخش بشود، آن تشیّع به درد شیعه نمی خورد".

با این حساب، اقدام هوشمندانه و قاطع وزارت اطلاعات در برخورد با مراکز سازماندهی برنامه های ماهواره ای این فرقه که آن روی سکه تکفیری ها در عراق و سوریه به حساب می آیند، قابل تقدیر است. امید آنکه این روند تا خنثی شدن تمام توطئه های این فرقه لندنی و جلوگیری از بسط و گسترش تفکرات تکفیری آنان ادامه پیدا کند.

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی