* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

  آدمایی وجود دارن که هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم

وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده، راهشونو کج میکنن و از یه طرف دیگه میرن که اون گنجشک نپره

اگه یخم بزنن، دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون

آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا از چیز دیگه، اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن، اونایی که مثل همه مشکلات خودشونو دارن اما همیشه میخندن

اونایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن، همونایی که براتون حاضرن هرکاری بکنن

اینا فرشتن

تورو خدا اگه باهاشون رفت و آمد دارید، تو رابطتتون اذیتشون نکنین و تنهاشون نزارین، داغون میشن

همینها هستند که دنیا را جای بهتری میکنند، مثل آن راننده تاکسی که حتی اگر در ماشینش را محکم ببندی بلند میگه: روز خوبی داشته باشی

آدمایی که توی اتوبوس وقتی تصادفی چشم تو چشمشون میشی، دستپاچه رو بر نمی‌گردونن، بلکه لبخند میزنن و هنوز نگاهت میکنن

آدمایی که حواسشان به بچه های خسته توی مترو هست، بهشان جا میدن و گاهی بغلشون میکنن.

دوستایی که بدون مناسبت کادو میخرن، مثلا میگن این شال پشت ویترین انگار مال تو بود، یا گاهی دفتر یادداشتی، نشان کتابی .....

آدمایی که از سر چهار راه، نرگس نوبرانه میخرن و با گل میرن خونه. آدمای پیامک‌ های آخر شب که یادشون نمیره گاهی قبل از خواب، به دوستاشون یادآوری کنن که چه عزیزن، آدمای پیامک‌های پُر مهر بی بهانه، حتی اگه با اونا بدخلقی و بی حوصلگی کرده باشی.

آدمایی که هر چند وقت یه بار ایمیل پرمحبتی مییفرستن که مثلا تو را میخوانم و بعد از هر یادداشت غمگین، خط ‌هایی می نویسن که یعنی هستن کسایی که غم هیچکس را تاب نمیاوردن.

آدمایی که اگه توی کلاس تازه وارد باشی، زود صندلی کنارشان را با لبخند تعارف میکنن که غریبگی نکنی.

آدمایی که خنده را از دنیا دریغ نمیکنن، توی پیاده رو بستنی چوبی لیس میزنن و روی جدول لی لی میکنن
همینا هستن که دنیا را جای بهتری میکنن برای زندگی کردن
مثل دوستی که همیشه موقع دست دادن خداحافظی، اون لحظه قبل از رها کردن دست، با نوک انگشتهاش به دستهات یک فشار کوچک میدهد… چیزی شبیه یک بوسه

 وقتی از کنارشون رد میشی بوی عطرشون تو هوا مونده

وقتی باهاشون دست میدی دستت بوی عطرشونو گرفته

وقتی بارون میاد دستاشون رو به آسمونه

وقتی بهشون زنگ میزنی حتی وقتی که تازه خوابیدن با خوشرویی جواب میدن و میگن خوب شد زنگ زدی باید بلند میشدم، وقتی یه بچه میبینن سرشار از شورو شوق میشن و باهاش شروع به  بازی کردن میشن

تو حموم آواز میخونن

آره همینا هستن که هم دنیارو زیبا میکنن؛ هم زندگی رو لذت بخش تر

دم همشون گرمه گرم
 

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی