* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *

با زبانی سرخ همچنان سری سبز دارم

* شانس نام مستعار خداست *
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم

❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤

سال‌هاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لب‌های خشک و ترک خورده بشر تازیانه می‌زند. آن زمان که دروازه‌های بهشت باز بود هر کسی با حرفه‌ای خود را به آن باب می‌رساند و ما نسل سومی‌ها (یا همان دهه شصتی‌ها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعه‌ای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قله‌های افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.


خدایا ببخش مرا:

به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،
به خاطر کامنت‌هایی که تو در آن نبودی،
از اینکه با مطالبم بنده‌ای را از تو دور کردم،
که می‌توانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،
که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،
که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،
به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی‌ادبی و یا بی‌اعتنایی کردم،
به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،
برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،
که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،
که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولیعصر (عج) نبود، چرا که برای خود مینوشتم نه برای او،
خدایا از «تو» نوشتن را به من آموختی، «برای تو» نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است «برای تو» نوشتن.


اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
بایگانی
نویسندگان

ترور واژه ای غربی است و در فرهنگ سیاسی به کشتارها و تخریب های رعب آوری گفته می شود که اگرچه هدفمند هستند، اما مدرکی قانونی به کسی نمی دهند.و تروریست کسی است که اگر هم تواناتر از ترورشونده باشد به دلیلی، شرایط جنگ رویارو را ندارد، زیرا ترور، ابزار کار باندهای جنایتکار باجگیر مافیایی بین المللی یا حکومت های غاصب و متجاوز و غیر مردمی می باشد که فریبکارانه مردم نمایی می کنند و بنابراین مجبورند مخالفان خود را با ترور و ارعاب از سر راه بردارند.

یکی از گروهک های تروریستی که منجر به برهم زدن امنیت منطقه شده است، گروه تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" که اختصارا "داعش" خوانده می شود، است.

 

www.dana.ir/News/106065.html

 

این گروه تروریستی در حالی امنیت سوریه، عراق و منطقه و حتی جهان را به چالش کشانده که کل نیروهای آن را بین 13 تا 15 هزار تن تخمین می زنند و بعید است گروهکی با این تعداد محدود نفرات، توان مالی و لجستیکی قادر باشد تا این حد قدرت پیشروی داشته باشد و به طور حتم کمک ها و حمایت های مالی، تسلیحاتی، لجستیکی، اطلاعاتی، آموزشی و غیره از سوی حامیانش از جمله عربستان و چند کشور غربی و عربی دیگر، موجب شده تا این گروه تروریستی همچنان به جنایت های خود ادامه دهد.

شکی نیست که گروه های تروریستی و تندروی سلفی و تکفیری در منطقه همگی توسط رژیم آل سعود حمایت مالی و تسلیحاتی، و حتی تغذیه فکری می شود.

درحالی که تمام اسناد و مدارک نشان از دست داشتن رژیم سعودی در همه فتنه های منطقه خاورمیانه از سوریه و عراق گرفته تا یمن و بحرین دارد، اما اخیرا و بعد از شکست داعش در سوریه و عراق، رسانه های بیگانه ماموریت خود را برای تطهیر وجهه خاندان آل سعود جهت حمایت از گروه های تروریستی از جمله داعش را آغاز کرده اند.

این تطهیر رسانه های عربی و غربی در حالی است که یادمان نرفته در بحرین، این رژیم آل سعود بود که با لشگرکشی نظامی و دخالت آشکار در امور داخلی این کشور، به کمک آل خلیفه شتافت و مردم را به خاک و خون کشاند و در سوریه هم همین عربستان بوده که بعد از ناامیدی از سقوط رژیم بشار اسد، داعش را به سمت عراق کشانده است.

بماند که سابقه حمایت عربستان سعودی از رژیم صهیونیستی و حتی در جنگ با غزه و خزب الله لبنان یک سند آشکار از ماهیت ضد انسانی و ضد بشری این حکومت وابسته به آمریکا و صهیونیسم می باشد . 

حال به نظر می رسد رسانه های وابسته به استکبار می خواهند در پروژه ای مشترک طرح تطهیر چهره عربستان سعودی را استارت بزنند و این کشور را زیربنای صلح و ارامش در منطقه معرفی کنند!

"علیرضا نوری زاده" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "ایران فردا" که از سوی عربستان سعودی تاسیس و حمایت مالی می شود نیز در برنامه های خود به تطهیر سران عربستان سعودی از حمایت های همه جانبه از گروهک تروری داعش پرداخت و با اشاره به پاک بودن عربستان سعودی از این اتهامات، مدعی شد: "عربستان سعودی داعش را بزرگترین دشمن خود می داند.

هیچ دولتی به اندازه عربستان در مبارزه با تروریسم و گروه هایی همانند داعش جدی نیست. عربستان سعودی هیچ کمکی به این گروه نمی کند"

 این ادعای نوری زاده که شبکه اش از سوی عربستان تاسیس و حمایت مالی میشود در حالی مطرح می شود که مقامات مسئول عراقی در چند روز گذشته از حمایت های مالی و تسلیحاتی عربستان از گروهک تروریستی داعش پرده برداشتند و شبکه های مختلف عراقی نیز از کشف و ضبط وسایلی درمناطق مختلف عراق خبر دادند که همگی متعلق به عربستان سعودی بوده و همچنین فایل های تصویری منتشر شده از سران داعش که به لهجه سعودی صحبت می کنند از دیگر موارد ذکر شده است.

با نگاهی گذرا به شبکه های تلویزیونی خبری از جمله "بی.بی.سی"، "سی.ان.ان"، "فاکس نیوز"، "العربیه" و "الجزیره" نیز درمی یابیم که هر نوع عملیات داعش در عراق، مبتنی بر فضاسازی جدی شبکه های وابسته به استکبار جهانی بوده است.

ادعاهای رسانه ها مبنی بر نگرانی آل سعود از جنایت های داعش در حالی است که پایگاه خبری آمریکایی "ورلدنت دیلی" نوشت: عربستان به تجهیز داعش برای تصرف شهرهای عراق سرگرم است". هفته‌نامه آمریکایی "فارین پالیسی" نیز در تحلیلی نوشت: "اسناد زیادی وجود دارد که به همراه شواهد فراوان از حضور مقامات امنیتی سعودی در میان سرکردگان داعش در عراق حکایت دارد."

روزنامه آلمانی آلمانی "زوددویچه زایتونگ" چاپ مونیخ  نیز چندی پیش عربستان را مهمترین حامی داعش دانست .

عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی هم با وجود حمایت آشکار سرویس های اطلاعاتی و امنیتی اش از داعش، ، دستور داد همه تدابیر لازم برای دفاع از این کشور در برابر اقدامات گروه های  تروریستی اتخاذ شود.

پادشاه عربستان گفته است نیروهای داعش تروریست هستند و عربستان همه تدابیر لازم را برای حفظ ثبات و آرامش کشور خواهد اندیشید.

وی در نشست شورای عالی امنیت ملی عربستان خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ آرامش در عربستان شد تا مبادا سیطره داعش بر بخشهایی از عراق، امنیت عربستان را به خطر اندازد.

رصد رسانه های غربی و عربی نشان می دهد که علیرغم وجود اسناد و مدارک مبنی بر حمایت همه جانبه رژیم آل سعود از گروهک های تروریستی منطقه از جمله داعش، این رسانه ها با انتشار خبرهایی در پی تطهیر عربستان از حمایت داعش هستند. به عنوان مثال این رسانه ها با انتشار این خبر که تروریست های داعش به گمرک عربستان در منطقه عرعر حمله کردند و یا خبرهایی از این قبیل، درصدد نشان دادن بی گناهی رژیم آل سعود هستند و در پی القای این مطلب هستند که خود عربستان نیز از حمله گروهک داعش در امان نمانده است!

 نکته جالب این است که برخی از سیاسیون داخل کشور هم در حال اعمال نفوذ و  اعمال فشار بر دولت و دستگاه دیپلماسی هستند تا روابط خود با عربستان را اصلاح نمایند و شخصی را هم ناجی این کار معرفی میکنند!

چگونه با حکومتی که در فتنه ۸۸ از فتنه گران و براندازان حمایت کرد، سپس هم تکیه گاه و حامی برجسته عناصر ضدانقلاب فراری همچون مهاجرانی و نوری زاده و ... شده و در راستای اعمال تحریم های نفتی غرب علیه کشورمان نهایت همکاری را با دشمنان انجام داده و البته در حمایت از تروریسم و مبارزه با حزب الله لبنان و مردم غزه و سوریه و شیعیان عراق و ... تمام توان خود را به کار بسته است می توان به جمع بندی رسید ؟

مصطفی برزی / Mostafa Barzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی